Itt minden cikket fordított időrendben megtalálsz. A cikkek címe mellett olvasható rövid ismertetők pedig segítenek neked abban, hogy kiválaszd azokat, amelyek számodra érdekesek lehetnek.
2008 JÚLIUS:
- A grafika szétbarmolja az eladásainkat? Megkerülhetetlen ötletlista a online értékesítőknek. Egyelőre még rendszerterv helyett, mert nincs időm most megírni.
- Results Detection: avagy eredménykutatás. John Reese internet marketing guru technikája, ami egyszerű, mint egy 100-as szög.
- Eszköztár: Pop-up ablak generálása: A pop-up (vagy helyesebben inkább pop-over ablakok a megfelelő eszközökkel keverve jelentősen segítik az adatbázisépítést. Ha fogalmad sincs, hogy kell azt megcsinálni, íme egy kis segítség.
- A vállalkozás megalapozása: 3 elkerülhetetlen ujjgyakorlat mielőtt belevetnénk magunkat a vállalkozásépítésbe.
- A célmegvalósítás 21 titka: Mindegy, hogy le akarsz adni 6 kilót vagy 1 millió dollárt akarsz. Ez a 21 szabály segít a megvalósításban.
- Wolf Gábor: A stabil vállalkozás: Ha nem akarod, hogy összeomoljon a vállalkozásod, mint egy kártyavár, olvasd el ezt a cikket.
2008 JÚNIUS:
- Köszönővers: Beköltözésem előtt tehát itt a beígért köszönővers.
- Ha ez után sem tudsz domain nevet regisztrálni, akkor...: Ez egy olyan lépésről-lépésre útmutató, hogy a segítségével nemcsak az angolul nem tudók, de még az analfabéták is tudnak majd domain nevet regisztrálni maguknak.
- Kicsit el vagyok tűnve...: Rövid magyarázkodás, hogy miért nem írtam 4 napig (gőzerővel csináltam a projektemet, amiről nemsokára olvashatsz részletesebben is).
- A marketing 22 vastörvénye - 2. rész: Al Ries és Jack Trout könyve megkerülhetetlen, ha marketingről van szó. A második részben a 12-22. törvényeket olvashatod el magyarázatokkal és példákkal illusztrálva.
- A marketing 22 vastörvénye - 1. rész: Al Ries és Jack Trout könyve megkerülhetetlen, ha marketingről van szó. Az első részben az első 11 törvényt olvashatod el magyarázatokkal és példákkal illusztrálva.
- Tárgyalástechnika - 2. rész (A sikeres tárgyalás alapjai): Ha sikeres, hosszútávú együttműködést szeretnél, akkor van néhány dolog, amit zsigeri szinten kell elsajátítanod. Most ezekről lesz szó.
- Tárgyalástechnika - 1. rész (Alapok): Itt megtudhatod mi a tárgyalás három alappillére, amelyre minden tárgyalástechnikai fogás épül.
- Wolf Gábor előadás: Sziszifusz Kft: Wolf Gábor csütörtöki előadása átfuttatva a bölcsészprocesszoron. :) 5 olyan alapvető pont, amelyet alaposan meg kell tanulni mielőtt vállalkozásépítésbe fognánk.
- A félelem: Micsoda pozitív dolog a félelem! Függő leszek. Remélem még jó sokszor lesz részem benne. Hogy miért? Olvasd el a cikket!
- A kampányfinishről: A kampányfinish néhány érdemét és hibáját emelem ki, Zsuzsa kampányfogását, és néhány mondatát elemezve, különös tekintettel a kampányfinishre.
- Összegzés: A kampányfinishez érkeztünk, így a döntésed előtt, ha vacillálsz, hogy rám add-e a szavazatod, olvasd el ezt a bejegyzést. Garantálom, hogy utána másképp fog gondolkodni a (saját) kampány(od)ról!
- A szenvedélyről: Sokszor hallhatjuk, hogy a szenvedély elengedhetetlen a sikerhez. De vajon tudjuk-e, hogy valójában miről is van szó? Íme egy rövid értekezés erről a megkerülhetetlen témáról.
2008 MÁJUS:
- Marketingstratégia - 3. rész (a videók nyomában): Ebben elolvashatod a videók mögötti marketingelgondolást. A legtanulságosabb cikk eddig, mert részletesen elmagyarázza, a Dávid és Góliát videó marketingcéljait, és gyakorlati megvalósítását. Mindenképpen ajánlom!
- Vállalkozóvá válni: Egy bejegyzés a vállalkozói gondolkodásról. Két napja megvilágosodtam! Ha akarsz róla olvasni, akkor ez a te cikked!
- Marketingstratégia - 2. rész: Most az általános marketingstratégiai elgondolásról olvashatsz, ami az egyes lépéseim mögött meghúzódott. Ha érdekel, hogyan építem a kampányomat, mindenképpen olvasd el ezt a cikket!
- Miért pont egészségportál?: Ha az étrendkiegészítők árusítása, valamint a dietetikai tanácsadás és az online személyi edző nem tűnik túl eredeti ötletnek, az nem véletlen. Itt megtaláljátok a magyarázatot arra, hogy miért mégis ez, és miért különösen hasznos ez rengeteg néző számára. Talán a te számodra is.
- Egy taktikai marketinghúzás, avagy "Nagy a isten állatkertje": Balogh Attila verenytársam, aki amúgy itt az oldalon a számítógépes útmutatóival és magyarázataival már többeknek gyakorlatban is megmutatta, hogy miről szól a projektje, aggódni kezdett a show színvonala miatt, és ennek hangot is adott. A cikk első fele válasz erre az aggodalomra, a második fele pedig ennek az aggodalomnak a retorikai-taktikai elemzése (pusztán marketingszempontból). Fontos marketingtechnikákról van szó, amivel talán a későbbiekben a jelenlegitől gyökeresen eltérő, ellenséges piaci környezetben is találkozhatunk, ezért a felismerésük létfontosságú lehet.
- Marketingstratégia - 1 rész: Ebben a cikksorozatban a marketingstratégiámról olvashatsz. Az első rész egy lecke lesz a pozicionálásról, és a marketing "szómágiáról". Fontos lehet megtanulni, hogy hogyan különböztesd meg magad a vetélytársaktól. Itt elolvashatod.
- Bölcsészt a Villába Mozgalom: Elindult a Bölcsészt a Villába Mozgalom! Ebből a cikkből megtudhatod, hogy miért érdemes rám szavaznod, sőt, még azt is, hogy az életed akár 15%-kal is meghosszabodhat (ÉLETTARTAM GARANCIA!!!), ha rám szavazol. Vigyázat! Nyomokban VICC-et tartalmazhat!