A Bölcsész Vállalkozik



Ebben a blogban nyomon követheted, hogy milyen is az, amikor egy bölcsész 0 tapasztalattal vállalkozni kezd. A tartalomjegyzékhez és a cikkek rövid ismertetőjéhez kattints a fenti linkre!

Friss topikok

Linkblog

Tartalomjegyzék

2008.05.22. 11:58 :: laciabolcsesz

Itt minden cikket fordított időrendben megtalálsz. A cikkek címe mellett olvasható rövid ismertetők pedig segítenek neked abban, hogy kiválaszd azokat, amelyek számodra érdekesek lehetnek.
 
2008 JÚLIUS:
 


2008 JÚNIUS:

  • Köszönővers: Beköltözésem előtt tehát itt a beígért köszönővers.
  • Ha ez után sem tudsz domain nevet regisztrálni, akkor...: Ez egy olyan lépésről-lépésre útmutató, hogy a segítségével nemcsak az angolul nem tudók, de még az analfabéták is tudnak majd domain nevet regisztrálni maguknak.
  • Kicsit el vagyok tűnve...: Rövid magyarázkodás, hogy miért nem írtam 4 napig (gőzerővel csináltam a projektemet, amiről nemsokára olvashatsz részletesebben is).
  • A marketing 22 vastörvénye - 2. rész: Al Ries és Jack Trout könyve megkerülhetetlen, ha marketingről van szó. A második részben a 12-22. törvényeket olvashatod el magyarázatokkal és példákkal illusztrálva.
  • A marketing 22 vastörvénye - 1. rész: Al Ries és Jack Trout könyve megkerülhetetlen, ha marketingről van szó. Az első részben az első 11 törvényt olvashatod el magyarázatokkal és példákkal illusztrálva.
  • Tárgyalástechnika - 2. rész (A sikeres tárgyalás alapjai): Ha sikeres, hosszútávú együttműködést szeretnél, akkor van néhány dolog, amit zsigeri szinten kell elsajátítanod. Most ezekről lesz szó.
  • Tárgyalástechnika - 1. rész (Alapok): Itt megtudhatod mi a tárgyalás három alappillére, amelyre minden tárgyalástechnikai fogás épül.
  • Wolf Gábor előadás: Sziszifusz Kft: Wolf Gábor csütörtöki előadása átfuttatva a bölcsészprocesszoron. :) 5 olyan alapvető pont, amelyet alaposan meg kell tanulni mielőtt vállalkozásépítésbe fognánk.
  • A félelem: Micsoda pozitív dolog a félelem! Függő leszek. Remélem még jó sokszor lesz részem benne. Hogy miért? Olvasd el a cikket!
  • A kampányfinishről: A kampányfinish néhány érdemét és hibáját emelem ki, Zsuzsa kampányfogását, és néhány mondatát elemezve, különös tekintettel a kampányfinishre.
  • Összegzés: A kampányfinishez érkeztünk, így a döntésed előtt, ha vacillálsz, hogy rám add-e a szavazatod, olvasd el ezt a bejegyzést. Garantálom, hogy utána másképp fog gondolkodni a (saját) kampány(od)ról!
  • A szenvedélyről: Sokszor hallhatjuk, hogy a szenvedély elengedhetetlen a sikerhez. De vajon tudjuk-e, hogy valójában miről is van szó? Íme egy rövid értekezés erről a megkerülhetetlen témáról.


2008 MÁJUS:

  • Marketingstratégia - 3. rész (a videók nyomában): Ebben elolvashatod a videók mögötti marketingelgondolást. A legtanulságosabb cikk eddig, mert részletesen elmagyarázza, a Dávid és Góliát videó marketingcéljait, és gyakorlati megvalósítását. Mindenképpen ajánlom!
  • Vállalkozóvá válni: Egy bejegyzés a vállalkozói gondolkodásról. Két napja megvilágosodtam! Ha akarsz róla olvasni, akkor ez a te cikked!
  • Marketingstratégia - 2. rész: Most az általános marketingstratégiai elgondolásról olvashatsz, ami az egyes lépéseim mögött meghúzódott. Ha érdekel, hogyan építem a kampányomat, mindenképpen olvasd el ezt a cikket!
  • Miért pont egészségportál?: Ha az étrendkiegészítők árusítása, valamint a dietetikai tanácsadás és az online személyi edző nem tűnik túl eredeti ötletnek, az nem véletlen. Itt megtaláljátok a magyarázatot arra, hogy miért mégis ez, és miért különösen hasznos ez rengeteg néző számára. Talán a te számodra is.
  • Egy taktikai marketinghúzás, avagy "Nagy a isten állatkertje": Balogh Attila verenytársam, aki amúgy itt az oldalon a számítógépes útmutatóival és magyarázataival már többeknek gyakorlatban is megmutatta, hogy miről szól a projektje, aggódni kezdett a show színvonala miatt, és ennek hangot is adott. A cikk első fele válasz erre az aggodalomra, a második fele pedig ennek az aggodalomnak a retorikai-taktikai elemzése (pusztán marketingszempontból). Fontos marketingtechnikákról van szó, amivel talán a későbbiekben a jelenlegitől gyökeresen eltérő, ellenséges piaci környezetben is találkozhatunk, ezért a felismerésük létfontosságú lehet.
  • Marketingstratégia - 1 rész: Ebben a cikksorozatban a marketingstratégiámról olvashatsz. Az első rész egy lecke lesz a pozicionálásról, és a marketing "szómágiáról". Fontos lehet megtanulni, hogy hogyan különböztesd meg magad a vetélytársaktól. Itt elolvashatod.
  • Bölcsészt a Villába Mozgalom: Elindult a Bölcsészt a Villába Mozgalom! Ebből a cikkből megtudhatod, hogy miért érdemes rám szavaznod, sőt, még azt is, hogy az életed akár 15%-kal is meghosszabodhat (ÉLETTARTAM GARANCIA!!!), ha rám szavazol. Vigyázat! Nyomokban VICC-et tartalmazhat!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vallalkozobolcsesz.blog.hu/api/trackback/id/tr27508047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása