A Bölcsész Vállalkozik



Ebben a blogban nyomon követheted, hogy milyen is az, amikor egy bölcsész 0 tapasztalattal vállalkozni kezd. A tartalomjegyzékhez és a cikkek rövid ismertetőjéhez kattints a fenti linkre!

Friss topikok

Linkblog

Bölcsészt a Villába Mozgalom!

2008.05.24. 00:09 :: laciabolcsesz

Elindult a Bölcsészt a Villába Mozgalom (rövidítve BVM, de szerkesztőségünk a továbbiakban az egyszerűség és a keresőmarketing kedvéért ezt csak "Bölcsészt a Villába Mozgalom"-nak fogja rövidíteni)!

Miről is van szó? Arról van szó, hogy egy online valóságshow indul, ahol 12 héten át kísérhetitek figyelemmel, hogy egy vállalkozói háttérrel nem rendelkező bölcsész hogyan épít fel egy teljesen automatizált profitábilis online vállalkozást... ha -- és itt jön az apróbetűs rész -- június 3 13:00-ig SZAVAZOL RÁ!!! Ok, ez mégsem volt olyan nagyon apróbetűs. A szavazáshoz "regisztrálni" kell, de ez roppant gördülékeny, szinte semmilyen adatot nem kell megadnod (keresztnév, e-mail cím, majd "Érdekel" gomb oldalt). Utána a beszavazás alatt lehet szavazni, ami a "regisztrációval" együtt kb. 1 perc. (Ha véletlenül előfordulna, hogy a nevedet nem fogadja el, indítsd újra a böngésződ!)

És miért éri meg rá szavazni? Válaszul hadd beszéljenek azok, akik már szavaztak a bölcsészre:

Top menedzserként sokat keresek, van egy gyönyörű feleségem, és egy 8 éves kislányom. Egyszóval mindenem megvan, amiről sokan csak álmodnak, mégis rendkívül boldogtalan voltam. De amióta hallottam a Bölcsészt a Villába Mozgalomról, mindez egy szempillantás alatt megváltozott. Azóta kevesebb a ránc a szemeim sarkában, elmúlt a narancsbőröm, rettenetesen boldog vagyok, és már a tavaszi fáradtság is a múlté!
Gy. András, a MegaProfit Production Ltd. vezérigazgatója
Mielőtt megismerkedtem volna a Bölcsészt a Villába Mozgalommal, egy roncs voltam! Egyest kaptam matekból, szobafogságra ítéltek, és még az UFÓ-k is elraboltak. Háromszor is! Naponta!!! A Bölcsész vállalkozó felnyitotta a szemem. Ma már minden szuper. Az általa képviselt vállalkozó szellemnek köszönhetően ma már 5-ösre állok matekból (így ugyanis a tanárnőm férje nem kapja meg azokat a képeket, amiket a fizikatanárral való hancúrozása közben készítettem), és ezidáig már két UFÓ-t raboltam vissza. Most tárgyalok a NASA-val, a kiadatásukról és az ezért járó honoráriumomról. Talán még híres is leszek, de ha mégsem, pokolian gazdag. A szavazat abszolút megérte!
Sz. Anikó, középiskolás diák
Ember... ne tudd meg... amíg nem találkoztam a Bölcsészt a Villába Mozgalommal, és nem szavaztam a bölcsészre, az életem nagyon monoton és stresszes volt. Egész nap csak ültem és tekertem a cigit, hogy tudjak láncban dohányozni. Aztán hallottam erről a lehetőségről, kihasználtam, szavaztam a bölcsészre, és teljesen megváltozott az életem. Ma már ülhetek egész nap nyugodtan, mert tíz ember dolgozik a kezem alatt, hogy a cigiket betekerjék.
F. Péter, gyártósori mérnök
A fentiek jól láthatóan illusztrálják, hogy a szavazás megtérül. Sőt, már az első nap érezhető változásokat fogtok tapasztalni. A bölcsészre történő szavazás után szinte másodpercek alatt 10%-kal kevesebb lesz a narancsbőr, és 15%-kal meghosszabbodik az életed.

ÉS ERRE ÉLETTARTAM GARANCIÁT VÁLLALUNK!!!

Ha az életed végén kiderül, hogy az mégsem lett 15%-kal hosszabb, visszatérítjük a TELJES szavazatodat! Mert nekünk a te elégedettséged a legfontosabb!!! Sőt, ha mutatsz még egy helyet, ahol élettartam garanciát vállalnak erre, még négy mosolyt is kapsz ajándékba, amiből kettőt előre oda is adunk (IGEN, JÓL ÉRTETTED: ELŐRE ODAADJUK!), hogy mosolyogva keresd az ilyen helyet! Szükséged is lesz rá, mert máshol ilyet nem kínálnak!


Nézd meg a négy Videót is:


A BÖLCSÉSZ VÁLLALKOZIK 4: DÁVID ÉS GÓLIÁT
Adblock


A BÖLCSÉSZ VÁLLALKOZIK 3: GYÚROK A VILLÁRA,
AVAGY, HA HARC LEGYEN HARC!!!
Adblock


A BÖLCSÉSZ VÁLLALKOZIK 2 - STAR WARS
Adblock


BEMUTATKOZÓ: A BÖLCSÉSZ VÁLLALKOZNI KEZD
(+ AJÁNDÉKVERS!!!)
Adblock

Szavazz MOST a bölcsészre, és nézd az előadást 2008 június közepétől!

3 komment

Címkék: milliomos mozgalom bölcsész vállalkozó valóságshow születik

A bejegyzés trackback címe:

https://vallalkozobolcsesz.blog.hu/api/trackback/id/tr75484850

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Bookmarks about Mozgalom 2009.01.24. 03:00:09

[...]on 2009-01-06 Bölcsészt a Villába Mozgalom![...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szigeti Ami 2008.05.24. 08:58:09

Szia! Nagyon jól csinálod! Csak így tovább! :-D

budbali 2008.05.26. 18:56:24

Ezaz Lacikoma. Nyomassad a témát! (A bagolyvár könyvek pedig nem ártanak, de a szerzők jelentős része úgy gazdagodott meg, hogy leírta, hogyan kell meggazdagodni... :-))
Erre mifelénk aszondják: ügyes!
:-))

GrőgerDia 2008.05.28. 22:04:06

Most mit mondjak? Szintén bölcsész...és az e-mail cím se véletlen!! :-))
süti beállítások módosítása