A Bölcsész Vállalkozik



Ebben a blogban nyomon követheted, hogy milyen is az, amikor egy bölcsész 0 tapasztalattal vállalkozni kezd. A tartalomjegyzékhez és a cikkek rövid ismertetőjéhez kattints a fenti linkre!

Friss topikok

Linkblog

Results Detecion

2008.07.23. 23:14 :: laciabolcsesz

Egy rövid ám annál hatásosabb technikáról mesélnék most, így szerda este. A neve Results Detection, azaz "Eredménykutatás". A módszer John Reese, internet marketing guru nevéhez kötődik, akinek történelmet írva elsőként sikerült 24 óra leforgása alatt (18 óra, hogy pontosabb legyek) egy egymillió dollárt termelő termékbevezetést tető alá hoznia. A módszer egyszerű: ahelyett, hogy úttörőt játszanánk a piacon (és ugye véres nyilakkal a hátunkban térnénk vissza), nézzük meg, hogy mi az ami működött, aztán fejtsük meg a titkát, és utánozzuk le (jó esetben pedig még javíthatunk is rajta). Nem egy nagy szám mi? De vajon ki alkalmazza ezt megfelelő módon a gyakorlatban? Ez alapján néhány tipp:

 

Cikkmarketinggel tipp

Tegyük fel, hogy cikkmarketinggel szeretnél nagyobb látogatottságot. Ahelyett, hogy kútfőből írnánk egy cikket, ami a mi cuccunkkal foglalkozik, nézzük meg, hogy hasonló témában milyen cikkek születtek már, amiket a hírportál befogadott, vagy publikált. Állítsunk fel irányelveket (milyen mértékben legyen benne kritika, dicséret, milyen megközelítést alkalmazzon a témánk kapcsán, stb.). Ha már van elképzelésünk erről, akkor megírhatjuk a cikket.

 

AdWords tipp

Nézd meg a drágább kulcsszavakat. Indulj ki abból, hogy mik lehetnek drága kulcsszavak (marketing, szex, hitel, biztosítás, autó, autóbiztosítás, ingatlan, kiadó, szállás, hotel, nyaralás, email marketing, internet marketing, web marketing, online marketing, direkt marketing, stb., csak használd a fantáziád). Ha találtál jó drága szavakat, szépen klikkelj rájuk, és nézd meg, hogy miképp próbálnak konvertálni (azaz miképp próbálnak téged a vásárlásig eljuttatni). Ha valaki kattintásonként ki tud fizetni nagy összeget az biztosan jól szerez vevőket is.

A másik lehetőség, hogy megnézed azokat a hirdetéseket az iparágadban (vagy egy ahhoz nagyon hasonló iparágban), amelyek következetesen az organikus keresési eredmények fölé (és nem oldalra) kerülnek. Azok ugyanis -- Barazsy előadása alapján -- tuti, hogy magas átkattintási és konverziós aránnyal rendelkeznek. Nézd meg a hirdetés főcímét és a szövegét, valamint azt az oldalt, ahová eljuttat. Ha hosszú távon figyeled ezeket, észreveheted a közös elemeket.

Szólj hozzá!

Címkék: adwords results detection cikkmarketing eredménykutatás

A bejegyzés trackback címe:

http://vallalkozobolcsesz.blog.hu/api/trackback/id/tr61579193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.